Teachers and Researchers‘ Section: Research and Innovation for Quality Assurance in Contemporary Education
Moderators:
Alina BOJA, Florina ACHIM
11.15 – 13.15
break 13.15 – 13.45
13.45 – 15.45
| Rolul educației non-formale în reducerea stereotipurilor față de persoanele cu dizabilități Valentin Cosmin BLÂNDUL |
| Abordări interdisciplinare în cadrul orelor de biologie Stela-Gabriela JELEA, Marian JELEA |
| Health Education Workshops Stela-Gabriela JELEA, Oana-Corina JELEA |
| Inteligența emoțională în procesul educațional alternativ Step by Step: valori, practici și impact asupra dezvoltării copilului Maria Alexandra GLIGAN |
| Întâlnirea de dimineață – punte între emoție și cunoaștere în educația centrată pe copil Andreea-Denisa UȚA |
| Rolul modulator al Rhodiola Rosea în anxietate și stress, o abordare PubMed Ramona-Niculina JURCĂU, Ioana-Marieta JURCĂU, Nicolae-Alexandru COLCERIU, Florin-Gheorghe TRIF, Dong Hun KWAK |
| Importanța a trei citrice în reglarea cortizolului și alphaamilazei, o scurtă evaluare Ramona-Niculina JURCĂU, Ioana-Marieta JURCĂU, Nicolae-Alexandru COLCERIU, Florin-Gheorghe TRIF, Dong Hun KWAK |
| Influența ascultării muzicii asupra stresului, abordare prin prisma genului și a vârstei Ramona-Niculina JURCĂU, Ioana-Marieta JURCĂU, Nicolae-Alexandru COLCERIU, Florin-Gheorghe TRIF, Dong Hun KWAK |
| Mentoratul educațional ca mecanism de reducere a sindromului de burnout în rândul cadrelor didactice debutante: Analiză corelațională asupra sprijinului perceput și a nivelului de epuizare profesională Denisa-Mihaela DULF |
| Prevenirea și reducerea abandonului școlar prin activități ludice Andreea Maria SZABO |
| Cercetarea didactică pentru tema: Creșterea motivației pentru învățare a elevilor prin utilizarea proiectului interdisciplinar Ioana Marinela MAXIM, Maria Daniela DECEANU |
| Formarea competențelor digitale în învățământul primar: premise pentru adaptarea la școala viitorului Crina BUGA |
| Dezvoltarea limbajului elevilor de clasă pregătitoare prin joc didactic Adriana POP |
| Învățarea limbii franceze prin intermediul rețelelor sociale Ioana BUD |
| Educația emoțională în învățământul primar – realitate sau teorie? Roxana-Maria PETIAN |
| Timpurile Verbale Reanalizate: Integrarea Tehnologiei și a Învățării Bazate pe Sarcini în Predarea Gramaticii Luminița TODEA |
| Rolul familiei în cultivarea sentimentului de competență Csilla RUFF |
| Liniștea și plictiseala – premise ale creativității Csilla RUFF |
Students’ Section: Innovative Directions and Approaches in Contemporary Education
Moderators:
Alina NECHITA, Lorena PECULEA
11.15 – 13.15
break 13.15 – 13.45
13.45 – 15.45
| Educația pentru sănătate și formarea obiceiurilor de viată sănătoasă la copiii din învătământul primar și preșcolar Adina BĂBAN, Florina CAUNI, Oana GROZA, Patricia MĂRGINAȘ |
| Direcții inovatoare pentru generațiile digitale Diana-Maria MARCU, Tudor-Horea MUREȘAN |
| Problematica parteneriatelor Alexandra BODEA, Adina BARBUR |
| Direcții și abordări inovatoare în educația contemporană Laura MICLĂUȘ |
| Impactul inteligenței artificiale asupra procesului de învățare Ionuț ISPIR-BOLTEA |
| Educația prin povești. Rolul poveștilor în integrarea copiilor Denisa SIMA |
| Atitudinea dascălului in procesul de învățare Alina ȘANDOR |
| Autosabotaj Mara PUSTAI |
| Dimensiuni ale perfecționismului-studiu aplicat copiilor din ciclul primar Timeea-Melisa-Miriam GHERMAN |
| Conceptul de incluziune și integrare în educația preșcolară și primară Oana Adriana PINTEA (SITAR), Maria Adina NICOARĂ (FAJE), Mihaela HORJ (POP), Adița ȚÎNȚE (DRĂDEAN) |
| Educație digitală și CES: un parteneriat necesar Alexandra BONTEA |
| Beyond the Classroom: Motivating Independent Learning Through Technology Gabriel BUHA |
| Limba franceză și noile tehnologii: integrarea inteligenței artificiale în practica didactică gimnazială Ioana ORGHICI |
| Reimaginarea metodelor interactive: sinergia dintre metodele de predare și inteligența artificială Georgiana MEHES (ISAC) |

